אפיון והקמת מערכת CRM

מערכת CRM לניהול העסק בשילוב אוטומציות עסקיות, המתכון המושלם לשדרוג העסק שלכם

מערכת לניהול לידים

המוטו שלנו הוא להוציא יותר מהעסק שלכם וזה בדיוק הרציונל שעומד מאחורי הקמת מערכת CRM.

באמצעות תהליך אפיון נכון של התהליכים העסקיים ובשילוב אוטומציות עסקיות,
נוכל להקים עבורכם מערכת שתרכז את כל הנתונים אודות הלקוחות שלכם 
במקום אחד,
תדאג שמכירות/משימות/תהליכים לא יפלו בין הכסאות ותעזור לכם לשפר משמעותית את ההכנסות שלכם!

איך מערכת CRM יכולה לשדרג את העסק שלכם?

ריכוז כל המידע במקום אחד

מכירים את זה שיש לכם מספר אקסלים ובכל אקסל יש מידע שונה? מערכת CRM תאפשר לכם לרכז את כל המידע על הלקוח שלכם במקום אחד

בקרה על העסק

לוחות בקרה חכמים שיעזרו לכם לפקח על פעילות העסק, לעקוב אחרי תוצאות הפעילות השיווקית שלכם ותתן לכם כלים לקבלת החלטות.

חווית לקוח טובה יותר

העניקו ללקוחות שלכם שירות מהיר ויעיל באמצעות ריכוז הפניות למקום אחד, מענה אוטומטי במידת הצורך, ותהליכי פולואפ ובקרה.

CRM זה לא הכל!
איך אוטומציות יכולות לשדרג את הפעילות?

מכירות:

  • משלב קבלת הליד ניתן לספק ללקוח מענה מהיר באמצעות שליחת הודעת Whatsapp/SMS ללקוח על מנת להכין אותו לקראת שיחת המכירה.
  • תאום פגישות מהיר ונוח, באמצעותו, הלקוח הפוטנציאלי שלכם יוכל לקבוע איתכם פגישה, לפי הזמנים שהגדרתם מראש ובסנכרון מלא ליומן שלכם כולל תיעוד במערכת.
  • שליחת תזכורות אוטומטיות במגוון ערוצי תקשורת: מייל, SMS, Whatsapp ועוד כולל אישורי הגעה שיתעדכנו במערכת CRM שלכם.
  • יצירת הצעות מחיר ושליחתן בצורה מהירה, כולל תהליכי פולואפ חכמים שיעזרו לכם לשפר את אחוז ההמרה של הצעות המחיר שלכם.
 
ניהול לקוחות:
  • מעקב אוטומטי אחר משלוחים של לקוחות וסטטוס הפעילות שלהם.
  • חיוב הוראות קבע של לקוחות בתשלומי ריטיינר או לפי תשלומים ותיעוד במערכת.
  • אוטומציה למשימות קבועות לפי סוג הלקוחות שלכם (שליחת דוחות, תיעוד על פעילות, עדכון שוטף של הלקוחות שלכם על פעולות שבוצעו עבורו ועוד) .
  • "הרמת דגל" במקרים של לקוחות לא מרוצים, סקר חוות דעת אוטומטי, שאלונים, משובים ועוד.
 
אדמיניסטרציה:
  • הוספה והסרה אוטומטית מרשימות דיוור
  • שליחת תזכורות לאירועים
  • הוספה למערכות הנהלת חשבונות ויצירת מסמכים במידת הצורך
  • חתימה דיגיטלית על חוזים והסכמים, כולל תהליכי פולואפ לווידוא חתימה

מערכות CRM שאנחנו מטמיעים ללקוחות שלנו:

איך עובד התהליך?

שלב האפיון

השלב הראשון הוא שלב אפיון מערכת ניהול לקוחות.
בשלב זה אנחנו נקיים מספר פגישות פרונטליות או בזום, בהם נכיר את את העסק שלכם לעומק, נרד לרזולוציות נמוכות של כל תהליך ותהליך בעסק, נבין את נקודות החולשה והחוזקה של העסק, נכיר את המערכות הקיימות בעסק ונציג לכם פתרונות ומערכות מתאימות.

בסוף שלב האפיון אתם תקבלו תוכנית עבודה מסודרת, עלויות של הכלים הנוספים במידת הצורך ועוד

שלב הקמת המערכת

בשלב זה, אתם יכולים לנוח ואצלנו מתחיל האקשן…
אנחנו מבצעים את הקמת המערכת והחיבורים הטכנולוגים הנדרשים, מבצעים בדיקות איכות מהצד שלנו והכל על מנת לספק לכם את המערכת בצוקה מהירה אך מבוקרת.

שלב ההדרכה וליווי ההטמעה

בשלב זה אנחנו מדריכים אתכם על המערכות, מספקים לכם כלים להכרות עם המערכות, מלווים אתכם באופן רציף, מבצעים תיקוני באגים ומשפצים את האפיון במידת הצורך.

סיפורי לקוח על מערכות שהקמנו:

רוצה להוציא יותר מהעסק שלך?

מלא.י פרטים, ואחזור אליך בהקדם!

דילוג לתוכן