אוטומציות לחנויות איקומרס

חנות איקומרס בשילוב אוטומציות חכמות ומתקדמות, המתכון המושלם לזינוק במכירות, הגדלת סל הקנייה ותפעול פשוט ונוח

אוטומציות לחנויות איקומרס

כל בעל חנות איקומרס יודע כמה השקעה נדרשת בתפעול אתר איקומרס מצליח, כמה הוא משקיע על פרסום ועל תפעול האתר.
מה שמהצד נשמע לרוב כפשוט וקל: "לפתוח חנות אינטרנטית ופשוט למכור", פעמים רבות מתגלה כעסק שדורש לא מעט תחזוקה, תפעול לוגיסטי שדורש לא מעט עבודה.

אז למה לשלב אוטומציות בחנות האיקומרס שלכם?

להגדיל את % המכירות

אוטומציה לעגלות נטושה, יצירת קופונים ייחודיים אוטומטיים לימי הולדת או לפי פעילויות מסויימות באתר, פרסונליזאציה באתר ועוד

שירות לקוחות 24/7

הקמת בוטים חכמים שיתנו מענה מהיר ללקוחות שלכם לקבלת סטטוס הזמנה, סטטוס משלוח וריכוז כל הפניות במקום אחד

להקליל את הלוגיסטיקה

ריכוז המידע במקום אחד, יצירת משלוחים בקליק, הדפסת מדבקות שילוח בצורה קלה, ניהול מלאי כולל התראות ועוד

9 דוגמאות לאוטומציות בתחום האיקומרס

מבחינת אוטומציות שאפשר לעשות בחנויות איקומרס, יש כמעט אין סוף 🙂
אבל הינה כמה אפשרויות שיתנו לכם השראה:

  1. עגלה נטושה:
    אחת האוטומציות הטובות בעולם האיקומרס היא נטישת עגלות. הלקוח שביקר באתר שלכם הוסיף מוצרים לעגלה ונטש אותה? שלחו לו מייל לאחר 30 דקות. עדיין לא רכש? שלחו לו הנחה 5% לאחר יומיים ועוד.
  2. ריכוז הזמנות למערכת ניהול:
    התבצע הזמנה באתר? ניתן להכניס אוטומטית אותה למערכת ניהול לקוחות ,(CRM), טבלת Google Sheet, Airtable, Monday או כל מקום אחר שתרצו. הרעיון שכל ההזמנות שלכם יכנסו למקום אחד ומשם תנהלו סטטוסים של ההזמנה. כל עדכון סטטוס יכול לעדכן את הלקוח שלכם מה קורה עם ההזמנה שלו. תוכלו ליצר משלוחים בחברת השילוח, לייצר חשבוניות, לנהל מלאי ועוד.
  3. עדכון האתר על מלאי מוצרים:
    המוצר אזל לכם מהמלאי? ניתן ליצר אוטומציה שתעדכן ישירות את האתר שלכם שהמוצר לא זמין
  4. התראת חזר למלאי:
    ניתן להוסיף טופס באתר, בעמודים שהמוצר אזל מהמלאי וכאשר המוצר חוזר למלאי לעדכן את הלקוח
  5. שירות לקוחות 24/7
    הקמת בוטים חכמים בוואטסאפ/פייסבוק שיתנו מענה ללקוחות שלכם משלב השאלות ועד לבדיקת סטטוס משלוח בצורה עצמאית.
  6. שליחת כתיבת ביקורת ללקוחות שרכשו באתר
    שליחה אוטומטית של מייל/SMS/וואטסאפ לכל לקוח שרכש באתר שלכם שמזמינה אותו להשאיר ביקורת במקומות החשובים.
  7. אפיסייל אוטומטי
    הלקוח רכש נעל? הציעו לו גרב מתאימה בהנחה – והכל לגמרי אוטומטי
  8. חיבור אוטומטי למערכת הדיוור
    הזנה אוטומטית למערכת הדיוור של לקוחות שרכשו בפעם הראשונה, לקוחות שרכשו מעל סכום מסויים לרשימת VIP, לקוחות שרכשו מעל מספר פעמים בשנה, לקוחות שלא רכשו למעלה מחצי שנה ועוד
  9. אוטומציות למרחקים
    הלקוח רכש מוצר שאחריות שלו פגה בעוד שנה? האוטומציה תשלח לו הודעה שהוא יכול לחדש אחריות חודש לפני שהיא פגה. הלקוח רכש טרלמפולינה שהרשת שלה מחזיקה מעמד שנתיים? תציעו לו לרכוש בעוד שנתיים רשת חדשה בעלות מוזלת.

רוצה להוציא יותר מהעסק שלך?

מלא.י פרטים, ואחזור אליך בהקדם!

דילוג לתוכן