פיירברי (פאוורלינק) – מערכת ניהול לקוחות

תרשים זרימה

לפני שמתחילים, גילוי נאות: אני שותף עסקי של Fireberry או בשמם הקודם Powerlink, אבל למרות זאת, אני באמת חושב שזו מערכת טובה, אחרת לא הייתי מקדיש זמן לא מבוטל משעות העבודה שלי, להטמעה וניהול המערכת אצל לקוחות שלי.

פאוורלינק הינה מערכת CRM (Customer Relationship Management) ישראלית המאפשרת לנהל את העסק במגוון רמות מתהליכי מכירה, המשתנים בין לקוח ללקוח, ועד תהליכי הנהלת החשבונות וסליקות אשראי.

היתרון המרכזי במערכת CRM הוא לנהל את כל המידע של הלקוחות במקום אחד, על מנת שתוכלו להעניק שירות טוב יותר ללקוחות ברמת התקשורת מולם, ברמה החשבונאית, ברמה העסקית לדוגמה אילו מוצרים מעניינים את הלקוחות שלכם, ברמה השיווקית של ניהול העסק שלכם לדוגמה איזה קמפיין מביא מכירות ולא רק לידים) ועוד.

בשוק יש מגוון מערכות CRM מובילות ביניהן Pipedrive, Zoho, Hubspot, Podio ועוד שלכולן יש את היתרונות והחסרונות שלהן, אבל למערכת Powerlink יש לגמרי תמורה טובה למחיר, בטח עבור הקהל הישראלי. לדעתי היא המערכת הכי טובה שאפשר למצוא בעברית.

סרטון היכרות עם מערכת פיירברי (פאוורלינק):

מה שאני אוהב במערכת פאוורלינק, זה היא מאד גמישה ומאפשרת רמה גבוהה של התאמה אישית לכל עסק. היא יכולה להתאים למגוון סוגי עסקים: מכללות, סוכנויות פרסום, נדל"ן, מטפלים ועוד.
ניתן ליצור רשומות רלוונטיות לכל תחום וגם יש אפשרות לקשר ביניהן, מה שמאפשר לכל הדאטה לעבוד יחד. לפאוורלינק יש API (Application Programming Interface – ממשק תכנות יישומים) נוח לתפעול, מה שמאפשר אינטגרציה בין פאוורלינק למגוון ערכות נוספות כגון רשימות דיוור, מערכות סליקה, מערכות לבניית אתרים ועוד.

מה הם הכלים לניהול העסק שפיירברי (פאוורלינק) מציעה?

ניהול תהליכי מכירה

המערכת מאפשרת קליטת לידים (פניות באתר) באופן עצמאי ממגוון מקורות שונים: אתר, פייסבוק, טלפון ועוד, ומרכזת את כל המידע ברשומת לקוחות. לכל לקוח תוכלו לשייך את מקור התנועה שלו, הקמפיין ממנו הגיע, להוסיף הערות על הלקוח, לתעד שיחת מכירה שלכם, להגדיר סטטוס רלוונטי ועוד.

בפאוורלינק יש מספר רשומות רלוונטיות לנושא תהליכי המכירה: 

  • רשומת לקוח
    רשומה ראשית של הלקוח הכוללת פרטי קשר, ניהול סטטוס לקוח, חוב לקוח, הכנסות ועוד. רשומה זו מקושרת למספר רשומות נוספות: רשומות הנהלת חשבונות, רשומות הזמנות, עסקאות ועוד.
  • רשומת אנשי קשר
    רשומה שיכולה לשמש באפיון בו כאשר רשומת הלקוח היא ארגון ואז ניתן לקשר לאנשי קשר בתוך הארגון
  • רשומת מוצרים
    רשומה המאפשרת יצירת מוצרים של העסק, תמחור שלהם והוספה שלהם למסמכי הנהלת חשבונות או הזמנות.
  • רשומת הזמנות
    רשומה אשר מכילה את פרטי הלקוח, המוצרים הרלוונטים והעצם יכולה לשמש כהצעת מחיר לכל דבר כולל אפשרות חתימה.

הכוח האמיתי של פאוורלינק זה האפשרות גם ליצור רשומות מותאמות אישית ואז ניתן ליצור קישורים מעניינים בין רשומות ונהל את תהליך המכירה בצורה נוחה ומדידה.

ניהול המידע השיווקי של העסק

באמצעות עבודה נכונה עם המערכת תוכלו למפות בדיוק מאיפה מגיעים הלידים שלכם. לדוגמה תוכלו לדעת האם אותו אדם הגיע אליכם דרך פניה בפייסבוק או גוגל ועוד.
כל המידע הזה יאפשר לכם לנהל לוחות בקרה במערכת, דוחות שיתנו לכם אינפורמציה מה הוא כלי השיווק הכי מתגמל שלכם ויעזור לכם לקבל החלטות עסקיות. בנוסף תוכלו לשייך ללקוח משימות לפי זמן מוגדר וכך אין סיכוי שלקוח פוטנציאלי יתפספס בין השורות ולא תקבלו מידע עליו.

Team Inbox

פיצ'ר יחסית חדש של המערכת, שקיים כבר תקופה במערכות בין לאומיות, המאפשר קבלה ושליחת מיילים ישירות מהמערכת באמצעות חיבור ל G-suit של גוגל או לחשבון מייקרוסופט. הפיצ'ר נותן לכם את האפשרות לראות את כל ההתקשרות שלכם עם הלקוחות ברשומת לקוחות ולהמשיך את השיחה מאותו מקום שעצרתם.

הנהלת חשבונות

המערכת מאפשרת מערכת להפקת חשבונית מס, חשבוניות מס קבלה, תעודות משלוח ועוד, לבצע סליקת אשראי, חתימה דיגיטלית ואפילו לשלוח הצעת מחיר שתגדירו מראש.

מערכת BI

זה הוא בעצם לוח בקרה שמשקף את כל נתוני העסק שלכם ברגעי אמת, בעבודה שלי מול לקוחות אני בונה לוח בקרה מותאם אישית מה שמספק כלים ודטאות לאנשים הרלוונטים בכל חברה. לוחות הבקרה מאפשרים לקבל החלטות עסקיות גורליות ולהיות בטוחים שיש בידיכם את כל המידע הנדרש לקבלת ההחלטה הנכונה.

ניהול משימות ופגישות

בפוואלינק תוכלו לבצע תכנון, ארגון ותעדוף משימות, לשייך משימות לעובדים ועוד כך שהכול יעבוד כמו שעון בעסק שלכם בהתאם למה שהגדרתם. בנוסף קיימת במערכת רשומת פגישות דרכה תוכלו לשייך פיגשות לרשומת לקוח, לנתח את הנתונים בלוחות הברה ולסנכרן זאת ליומן גוגל או 365 שלכם.

אוטומציה ו-API

החלק המעניין באמת 🙂
בפאורלינק יש תהליכי עבודה, פיצ'ר המאפשר להגדיר תהליכים אוטומטיים שקורים לאחר שינוי/יצירה של רשומה במערכת. הנה כמה דוגמאות:

  • נוצר לקוח חדש במערכת > תשלח לו תבנית מייל ברוכים הבאים.
  • שיניתם סטאטוס לתהליך מכירה > צרו משימה לעובד שלכם.
  • הוספתם מוצר חדש למערכת > שלחו SMS ללקוחות רלוונטיים

דוגמאות לאוטומציות שבניתי מול פאוורלינק:

כאמור, פאוורלינק מאפשרת התממשקות באמצעות API נוח לעבודה, מה שמאפשר לי לחבר את המערכת עם עוד מגוון ענק של מערכות עסקיות ושיווקיות שקיימות בשוק.
להלן מספר תהליכים אוטומטים שבניתי ללקוחות באמצעות פאוורלינק:

  1. לקוח שמוכר שירותי פרסום ושיווק באינטרנט:
    אפיון והקמה של המערכת, יצירת משימות לעובדים בעת שינוי סטטוס של מתעניין ללקוח משלם, חיוב אוטומטי במערכת הסליקה פעם בחודש לכל מי שלקוח פעיל ובריטיינר, הוצאת חשבוניות במערכת חיצונית ושליחתן אל הלקוח, בניית לוחות בקרה שמספקים ללקוח מבט ממעוף הציפור על כל מה שקורה במערכת שלו ועוד.
  2. מכללה ללימודי עיצוב:
    ניהול מחזורי הלימוד של המכללה ושיוך של מרצים וסטודנטים לכל מחזור, שיפור וניהול מערכת המכירה של המכללה ויצירת משימות אוטומטיות ללידים לפי זמן אחרון שנוצר איתם קשר, שליחת סקרי שביעות רצון לסטודנטים פעילים, יצירה והפקה של תעודות גמר לפי סטטוס סטודנט ועוד.
  3. חברת נדל"ן
    התממשקות מושלמת בין האתר למערכת אשר מעבירה את כל הפרטים השיווקים של הלקוח: פרטי מקורות הגעה (אורגני/ממומן/פייסבוק), פרטי UTM של הלקוח, שיוך והזנה של המערכת, בניית תהליכי מכירה מותאמים לכל קהל, בניית לוחות בקרה למדידת תוצאות מאמצי הפרסום ועוד.

אני מזמין אתכם לפתוח חשבון חינם באמצעות קישור השותף שלי ולהכיר את המערכת פאוורלינק – לחצו כאן

רוצים לשמוע פרטים נוספים על המערכת? דברו איתי ללא התחייבות!

הסמכות פיירברי שלנו:

שותף פיירברי

שוקלים להטמיע את המערכת Fireberry בארגון שלכם?

אודות הכותב: עידן לוי

אודות הכותב: עידן לוי

עוזר לעסקים לעבוד טוב יותר על ידי הטמעת תהליכים אוטומטים חכמים ומתקדמים לשיפור ביצועי העסק והגדלת מחזור המכירות.

לשיתוף ברשתות החברתיות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך:

רוצה להוציא יותר מהעסק שלך?

דילוג לתוכן