הצעת מחיר דיגיטלית – להרים כסף מהרצפה!

תרשים זרימה
תוכנה להצעת מחיר
תוכן עניינים

הצעות מחיר הן מרכיב קריטי של המון עסקים. יש להן השפעה עצומה על שרידות והתפתחות העסק, ולכן חשוב שתתנו להן את תשומת לב ראויה.

במאמר הזה לא אדבר על איך נכון לכתוב הצעת מחיר (על זה כתבתי במאמר אחר) על מנת להעלות את אחוז ההמרה שלכם, אלא על הכלים האוטומטים שיעזרו לכם לסגור יותר הצעות מחיר, פשוט באמצעות עבודה נכונה ויעילה – ופשוט להרים כסף מהרצפה!

אז איך תוכנה להצעות מחיר דיגיטליות יכולה לעזור לכם למכור יותר?

אז למי שלא מכיר את מה ש-Wiseflow עושה, אנחנו מספקים מגוון פתרונות אוטומציה לתהליכים עסקיים שכוללים הרבה פעמים ממש טרנספורמציה אוטומטית לעסקים. תהליכים לדוגמא שאנחנו עושים:

  • אוטומציה למחלקת הגביה – הוצאת דרישות תשלום בצורה אוטומטית, מעקב גבייה לפי תנאי תשלום של הלקוח בצורה אוטומטית, הוצאת חשבוניות ועוד.
  • אוטומציה למחלקת התפעול – נכנסה הזמנה חדשה, יצירת משימה לאדם הרלוונטי, ניהול המלאי, ניהול סטטוס הזמנה ועוד.
  • אוטומציה לניהול הלקוחות – הקמת מערכת CRM לניהול נכון וחכם של הלקוחות
  • ועוד

כחלק מהתהליך, הטמענו פעמים רבות גם אוטומציה לנושא של הצעות מחיר, באמצעות מערכת הצעות מחיר דיגיטלית המאפשרת שליחה של הצעת מחיר מתוך המערכת לניהול הלקוחות, שליחה של ההצעה במייל/SMS/וואטסאפ ומעקב אוטומטי אחר סטטוס הצעת המחיר.
הכוח של התהליך התעצם באמצעות הסנריו הבא:
במידה והצעת מחיר לא נחתמה תוך X ימים, נשלחת תזכורת ללקוח הפוטנציאלי שיש לו הצעת מחיר שנשלחה אליו, במידה והלקוח הפוטנציאלי לא חתם שוב בתוך X ימים, נוצרת משימה לנציג המכירות ליצור קשר עם הלקוח הפוטנציאלי והתהליך הפשוט הזה הגדיל ללא מעט לקוחות שלי את מחזור המכירות בלפחות 34%!!

הרי עם יד על הלב, אתם יודעים שאם לא פועלים בצורה הזו, הצעות מחיר נופלות בין הכסאות. אתם יכולים לשלוח הצעות מחיר, אבל ברגע שאתם לא עושים להם פולואפ רציני, הלקוח הפוטנציאלי יכול להיעלם לכם כי הוא קיבל עוד הצעות מחיר ומי שעשה לו פולואפ כנראה "סגר" אותו, כי הוא עמוס ולא זכר ששלחתם לו הצעת מחיר ועוד המון סיבות אחרות.

המשפט שמופיע בכותרת "להרים כסף מהרצפה" זה משפט שאמר לי לקוח שלי שהבין כמה כסף הוא פספס במהלך השנים, כאשר לא פעל בצורה הזו.

יותר מזה!

באמצעות מערכת הצעות מחיר דיגיטלית ואוטומציה, ברגע שהלקוח חותם על הצעת מחיר – אפשר לעשות כל כך הרבה תהליכים אוטומטים שביום יום אתם עושים אותם בצורה ידנית ומעצבנת.

הנה כמה דוגמאות לתהליכים אוטומטים שקורים לבד לאחר שהלקוח חותם על הצעת המחיר:

  • שינוי סטטוס לקוח במערכת CRM ממתעניין ללקוח פעיל
  • שליחת מייל ברוכים הבאים ואלה הדברים שאנחנו צריכים ממך
  • הוספה של הלקוח לרשימת לקוחות פעילים ברשימת הדיוור
  • שליחת דרישת תשלום (ומעקב אוטומטי אחרי התשלום שלה כמובן 🙂 )
  • יצירת משימה למנהל לקוח לקליטת הלקוח
  • פתיחת תקיית דרייב ללקוח
  • וכל דבר שנראה לכם ויש לו API (אפשרות לבצע פעולות בצורה אוטומטית)

אז אחרי שהראיתי לכם למה חשוב שתתקדמו להצעת מחיר דיגיטלית, אני רוצה להכיר לכם את המערכת אותה אני מטמיע ללקוחות שלי – Prospero.

הכירו את Prospero – מערכת ליצירת הצעות מחיר דגיטליות!

מערכת פרוספרו

פרוספרו היא מערכת מעולה ליצירה ומעקב אחר הצעות מחיר שמצד אחד מספקת פלפורמה לעיצוב מרשים של הצעות מחיר ומצד שני מאפשרת לעקוב אחר הצעות מחיר ולהפיק כאלה באמצעות API. פרוספרו הינה מערכת ישראלית שנרכשה ב-2018 על ידי פופטין וממש לאחרונה (דצמבר 2021) עברה שידרוג משמעותי.

בסרטון הבא תוכלו להתרשם מהמערכת:

עיצוב, נוחות ויעילות

פרוספרו מאפשרת לכם לשדרג את הצעת המחיר שלכם בכמה רמות מבחינת עיצוב, נוחות עבודה ויעילות. למערכת יש למעלה מ-35 תבניות מעוצבות להצעת מחיר המותאמות גם למובייל, מה שיאפשר לכם ליצור הצעת מחיר מיוחדת שתתפוס את העין של הלקוח שלכם.

 

היכולות של Prospero:

  • ממשק UI נוח, חדש ומהיר
  • אפשרות ל-Drag and Drop של אלמנטים עיצוביים:
    • פסקאות
    • קו מפריד
    • ציטוטים
    • HTML
    • טפסים
    • תמונות
    • גלריה
    • ודיאו
    • קבצים
    • ועוד
  • יצירת תבניות מותאמות אישית ושמירה שלהן
  • דשבורד לצפיה בהצעות מחיר שנשלחו המציג טווח מחירים שהוזנו בהצעת המחיר, אפשרות שחזור, מחיקה, ייצוא לאקסל ועוד
  •  אינטגרציות למערכות נוספות: Stripe, Zapier, Integromat ועוד (בקרוב חיבור למערכות חשבוניות ישראליות: חשבונית ירוקה, invoice4u ועוד)
  •  אפשרות לשלוח את ההצעה שנחתמה ליותר ממייל אחד
  • לוג של כל הפעולות שביצעתם על הצעת המחיר
  • לוג צפייה של הלקוח בהצעה שלכם
  • אפשרות לחתימת רב משתמשים
  • ועוד

 

עלויות:

  • 10 דולר למשתמש לחודש במחיר חודשי
  • 8 דולר למשתמש לחודש במחיר שנתי

דוגמאות לתהליכים אוטומטים לאחר חתימה

את התהליכים הבאים אני מבצע באמצעות פרוספרו ומשם באמצעות כלי אוטומציה, אני מבצע חיבורים למערכות אחרות. הפרוספרו מספק לכלי האוטומציה שלי חיווי כשלקוח חותם על הצעה, ואז מתחיל תהליך אוטומטי שלם שמבצע פעולות שונות מול כלים אחרים כמו מערכת מיילי, מערכת הנהלת חשבונות, גוגל דרייב ועוד.

הנה סנריו כזה לדוגמא:

אוטומציות של הצעות מחיר
אודות הכותב: עידן לוי

אודות הכותב: עידן לוי

עוזר לעסקים לעבוד טוב יותר על ידי הטמעת תהליכים אוטומטים חכמים ומתקדמים לשיפור ביצועי העסק והגדלת מחזור המכירות.

לשיתוף ברשתות החברתיות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך:

רוצה להוציא יותר מהעסק שלך?

דילוג לתוכן